فن آکسیال تأسیساتی یورو ونت دمنده

شناسه محصول: VIB

takhfif_code_15

جشنواره خرید محصولات اپل

برای دریافت تخفیف 20 درصدی عجله کنید!

6,900,000 تومان19,340,000 تومان

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ضمانت معتبر

تضمین اصالت کالا

پرداخت در محل

ویژه مشتریان تهران

ارسال سریع

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی در طول هفته

از ساعت ۹ الی ۲۳

درباره محصول

 

فن آکسیال تأسیساتی یورو ونت

مدل فن قطر پروانه (سانت) ولتاژ (V) توان موتور (W) سرعت موتور (R.P.M)
VIB-50G4S2 50 سانت 220 750 وات 1410 دور
VIB-50G4T2 50 سانت 380 745 وات 1430 دور
VIB-56R4T3 56 سانت 380 1700 وات 1370 دور
VIB-63R6T3 63 سانت 380 900 وات 950 دور
VIB-63R4T3 63 سانت 380 1900 وات 1400 دور
VIB-71R6T3 71 سانت 380 1150 وات 920 دور
VIB-80R6T3 80 سانت 380 1620 وات 930 دور

فن آکسیال یورو ونت دمنده از ساختار مشابه فن های آکسیال دیگر ساخته شده است. موردی که این هواکش محوری صنعتی را از فن های محوری دیگر متمایز می کند، داشتن گواهینامه استاندارد یورو ونت است. استاندارد یورو ونت (Eurovent) از گواهینامه های بسیار معتبر اروپایی بوده که برای انواع محصولات در زمینه تهویه مطبوع، شامل چیلر، کولر، فیلتر، تهویه، سیستم های سرمایشی و گرمایشی قابل صدور می باشد.

فن آکسیال یورو ونت دمنده از لحاظ ساختار کلی به 2 دسته فن های قابدار و بدون قاب تقسیم می شود. این فن های صنعتی از لحاظ مشخصات فنی، ابعاد، اندازه و به طور کلی ظاهر با یکدیگر متفاوت هستند.

تفاوتی که در ظاهر فن های آکسیال تأسیساتی یورو ونت دمنده وجود دارد، باعث می شود که خریداران با توجه به محیط و محل نصب این فن ها، تصمیم به انتخاب یکی از این 2 مدل بگیرند. عملکرد فن آکسیال یورو ونت دمنده نیز در هر یک از این دسته بندی ها، با توجه به توان و اندازه آن ها با هم فرق دارد.

این فن، سری دیگری از فن های آکسیال تأسیساتی یورو ونت دمنده است، که با توجه به نوع نصب آن دارای فریم و قاب می باشد. اندازه این فن ها از قطر 50 سانتی متر آغاز شده و تا قطر 80 سانتی متر تولید می شود. هواکش محوری یورو ونت دمنده قابدار از بدنه‌ای با جنس فولاد ساخته شده که برای افزایش مقاومت آن، یک لایه رنگ الکترو استاتیک به این بدنه اضافه شده است.

جنس پروانه فن آکسیال یورو ونت دمنده قابدار، از نوع دایکاست آلومینیوم است. پروانه های دایکاست، پروانه های ریخته گری هستند که از تحت فشار قرار دادن مواد مذاب ساخته می شوند، بنابراین نسبت به پروانه های فن های دیگر دارای مقاومت خوبی خواهند بود.

موتور فن آکسیال یوروونت دمنده قابدار در مقابل نفوذ گرد و خاک مقاوم بوده در نتیجه کلاس عایق بندی آن نیز از نوع کلاس F می باشد. این فن ها می توانند در مواقع لزوم به صورت شبانه روزی در محیط مورد نظر شما فعالیت کنند، چرا که نوع عملکرد موتور این فن های صنعتی از نوع دائم کار می باشد. این مدل از فن های آکسیال یورو ونت نیز به علت ساعتگرد بودن جهت چرخش پروانه، جزء هواکش های دمنده یا دهشگر قرار می گیرند.

نکات مهم در هنگام نصب و راه اندازی فن آکسیال یورو ونت دمنده

مشاورین و متخصصین آقای فن در این بخش، اطلاعات و نکاتی را در خصوص نصب هم‌چنین راه اندازی فن آکسیال تأسیساتی یورو ونت دمنده جمع آوری کرده‌اند که شامل موارد زیر می شوند :

  • در صورتی که قصد نظافت فن را دارید، ابتدا از خاموش بودن و قطع برق آن به طور کامل مطمئن شوید.
  • در هنگام نصب از قرارگیری کامل فن در محل نصب اطمینان حاصل کرده و خروجی هوای آن را به خوبی چک کنید، چون ممکن است به علت های مختلف هوادهی فن دچار مشکلاتی شده باشد.
  • حداقل میزان ارتفاع در نظر گرفته شده برای نصب فن آکسیال یورو ونت دمنده حدود 3 متر است، بنابراین محل نصب آن را کمتر از این ارتفاع در نظر نگیرید.

راهنمای انتخاب فن

فن ها معمولاً در 2 گروه اصلی سانتریفیوژ و محوری دسته بندی می شوند. هر گروه، زیر شاخه های مختلفی برای خود دارد که بر اساس شکل پروانه و ترکیب فن نامگذاری می شوند. یک فن سانتریفیوژ، هوا را از قسمت مکش وارد فن کرده و پس از عبور از پروانه با زاویه 90 درجه نسبت به جریان ورودی، هوا را تخلیه می کند.

فن سانتریفیوژ در 2 نوع اصلی فوروارد و بکوارد ارائه می شوند. فن های فوروارد در مقایسه با فن های بکوارد معمولاً هوادهی بیشتر و فشار کمتری دارند. به دلیل شکل خاص پروانه بکوارد، این فن ها بیشتر برای مکش مناسب هستند در حالی که فن های فوروارد بیشتر برای دمش مناسب اند.

فن های محوری با استفاده از پروانه، هوا را مکش کرده و در همان راستای محوری آن را تخلیه می کنند. فن های سانتریفیوژ معمولاً دارای 1 حلزونی هستند، در حالی که فن های محوری 1 طوقه دارند که می تواند در مسیر کانال یا به صورت دیواری نصب شود. فن های محوری معمولی، برای کاربردهایی که مقادیر زیاد جریان هوا در فشار کم مورد نیاز باشد مناسب هستند. فن های محوری سیلندری فشار بالاتری داشته و می توانند در مسیر کانال ها نصب شوند. لازم به ذکر است نباید از فن های محوری، برای جابجایی مواد مانند ذرات معلق و گرد و غبار استفاده کرد.

ضمانت محصولات دمنده

محصولات دمنده بر مبنای اصول نوین مهندسی طراحی و ساخته شده‌اند. در تمامی مراحل تولید، حفظ کیفیت مطلوب و ارتقای آن از اهداف اصلی شرکت می باشد.

تمامی محصولات شرکت دمنده (به هر نحو که خریداری شده باشند، چه از طریق نمایندگی ها یا شبکه فروشندگان) از تاریخ مندرج در بسته بندی به مدت 18 ماه ضمانت می شوند. چنانچه نقص کالای دریافتی پیش از استفاده از آن احراز گردد، کالای جایگزین به خریدار تحویل می گردد. در غیر این صورت، شرکت با تعویض و تعمیر قطعات اقدام به رفع عیوب می نماید. مدت زمان لازم برای تعمیر با توجه به نوع کالا و نوع نقص آن متفاوت است، که از طرف کارخانه اعلام خواهد شد.

موارد ذیل شامل گارانتی نمی شود

1- نقص فنی به علت استفاده یا نصب نادرست

نکته : نصب دستگاه و نصب هر گونه قطعات الکتریکی در دستگاه می بایست توسط متخصص این کار انجام گیرد تا مشمول خدمات گردد.

2- نقص فنی به دلیل عدم توجه در نظافت

3- هر گونه خرابی های فنی ناشی از ضربه، نوسانات برق، آب، آتش و عملکرد اشخاص غیر مسئول

4- در صورت عدم تطابق شماره سریال ضمانت نامه با سریال دستگاه یا مخدوش بودن آن، ضمانت نامه فاقد اعتبار خواهد بود.

5- هر گونه شکستگی یا ضربه در هنگام حمل دستگاه توسط خریدار، مشمول خدمات گارانتی نمی شود.

6- استفاده از الکترو موتور در فضای قابل اشتعال، دارای بخارات و گازهای مضر یا محیطی که با درج حفاظت الکترو موتور مطابقت نداشته باشد.

مشخصات محصول

برند

دمنده

صنعتی

سبک

جنس

فلزی

گارانتی

10 سال خدمات, 18 ماه تعمیر

نقد و بررسی مشتریان

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فن آکسیال تأسیساتی یورو ونت دمنده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.