سانتریفیوژ دوطرفه فوروارد دمنده 3 سرعته

شناسه محصول: BEF-IP54

takhfif_code_15

جشنواره خرید محصولات اپل

برای دریافت تخفیف 20 درصدی عجله کنید!

7,150,000 تومان9,610,000 تومان

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ضمانت معتبر

تضمین اصالت کالا

پرداخت در محل

ویژه مشتریان تهران

ارسال سریع

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی در طول هفته

از ساعت ۹ الی ۲۳

درباره محصول

 

فن سانتریفیوژ دوطرفه فوروارد 3 سرعته سری BEF

مدل فن قطر پروانه (سانت) ولتاژ (V) توان موتور (W) سرعت موتور (R.P.M)
BEF-20/25E4S1 20 سانت 220 225 وات 1250 دور
BEF-25/20F4S1 25 سانت 220 330 وات 850 دور
BEF-25/25F4S1 25 سانت 220 450 وات 820 دور
BEF-30/30R6S1 30 سانت 220 530 وات 700 دور

فن سانتریفیوژ فوروارد دوطرفه 3 سرعته دمنده به شکل استوانه‌ای، با تعداد زیادی تیغه کوچک در محور پروانه ساخته می شود که فن در جهت عقربه های ساعت چرخش می کند. قابلیت اصلی هواکش های سانتریفیوژ فوروارد، کمک به تهویه و خنک کردن هوا در موقعیت های مختلف می باشد. فن های سری BEF سه سرعته، برای نصب در فن کویل ها و کاربردهای تهویه مطبوع طراحی شده‌اند.

این هواکش صنعتی تکفاز به صورت 4 و 6 قطب ارائه می شود. موتور مورد استفاده در این محصول، کلاس B است. درجه حفاظت فن IP54 می باشد، که سبب حفاظت از محصول در برابر عوامل خارجی است. این فن ها با توجه به کارکرد و نیروی فوق العاده‌ای که دارند، برای تولید حجم زیادی از هوا به کار می روند.

به دلیل جهت جریان و نحوه ورود هوا به پروانه در جهت محوری و سپس خروج از آن در محور فن، این هواکش ها را به این گونه نام گزاری کرده‌اند. با پروانه فوروارد، هوا از محور فن به بیرون هدایت می شود. انتخاب فن سانتریفیوژ فوروارد که مشخصه عملکرد آن در نقطه کاری مورد نیاز در نقطه اوج کارایی یا نزدیک آن باشد، بسیار مهم است. با استفاده از فن مناسب می توان بهره وری را به حداکثر رساند. مصرف برق، سر و صدا حاصل از فن در هنگام عملکرد نیز کاهش خواهد یافت.

راهنمای انتخاب فن

فن ها معمولاً در 2 گروه اصلی سانتریفیوژ و محوری دسته بندی می شوند. هر گروه، زیر شاخه های مختلفی برای خود دارد که بر اساس شکل پروانه و ترکیب فن نامگذاری می شوند. یک فن سانتریفیوژ، هوا را از قسمت مکش وارد فن کرده و پس از عبور از پروانه با زاویه 90 درجه نسبت به جریان ورودی، هوا را تخلیه می کند.

فن سانتریفیوژ در 2 نوع اصلی فوروارد و بکوارد ارائه می شوند. فن های فوروارد در مقایسه با فن های بکوارد معمولاً هوادهی بیشتر و فشار کمتری دارند. به دلیل شکل خاص پروانه بکوارد، این فن ها بیشتر برای مکش مناسب هستند در حالی که فن های فوروارد بیشتر برای دمش مناسب اند.

فن های محوری با استفاده از پروانه، هوا را مکش کرده و در همان راستای محوری آن را تخلیه می کنند. فن های سانتریفیوژ معمولاً دارای 1 حلزونی هستند، در حالی که فن های محوری 1 طوقه دارند که می تواند در مسیر کانال یا به صورت دیواری نصب شود. فن های محوری معمولی، برای کاربردهایی که مقادیر زیاد جریان هوا در فشار کم مورد نیاز باشد مناسب هستند. فن های محوری سیلندری فشار بالاتری داشته و می توانند در مسیر کانال ها نصب شوند. لازم به ذکر است نباید از فن های محوری، برای جابجایی مواد مانند ذرات معلق و گرد و غبار استفاده کرد.

ضمانت محصولات دمنده

محصولات دمنده بر مبنای اصول نوین مهندسی طراحی و ساخته شده‌اند. در تمامی مراحل تولید، حفظ کیفیت مطلوب و ارتقای آن از اهداف اصلی شرکت می باشد.

تمامی محصولات شرکت دمنده (به هر نحو که خریداری شده باشند، چه از طریق نمایندگی ها یا شبکه فروشندگان) از تاریخ مندرج در بسته بندی به مدت 18 ماه ضمانت می شوند. چنانچه نقص کالای دریافتی پیش از استفاده از آن احراز گردد، کالای جایگزین به خریدار تحویل می گردد. در غیر این صورت، شرکت با تعویض و تعمیر قطعات اقدام به رفع عیوب می نماید. مدت زمان لازم برای تعمیر با توجه به نوع کالا و نوع نقص آن متفاوت است، که از طرف کارخانه اعلام خواهد شد.

موارد ذیل شامل گارانتی نمی شود

1- نقص فنی به علت استفاده یا نصب نادرست

نکته : نصب دستگاه و نصب هر گونه قطعات الکتریکی در دستگاه می بایست توسط متخصص این کار انجام گیرد تا مشمول خدمات گردد.

2- نقص فنی به دلیل عدم توجه در نظافت

3- هر گونه خرابی های فنی ناشی از ضربه، نوسانات برق، آب، آتش و عملکرد اشخاص غیر مسئول

4- در صورت عدم تطابق شماره سریال ضمانت نامه با سریال دستگاه یا مخدوش بودن آن، ضمانت نامه فاقد اعتبار خواهد بود.

5- هر گونه شکستگی یا ضربه در هنگام حمل دستگاه توسط خریدار، مشمول خدمات گارانتی نمی شود.

6- استفاده از الکترو موتور در فضای قابل اشتعال، دارای بخارات و گازهای مضر یا محیطی که با درج حفاظت الکترو موتور مطابقت نداشته باشد.

مشخصات محصول

برند

دمنده

صنعتی

سبک

گارانتی

10 سال خدمات, 18 ماه تعمیر

جنس

فلزی

نقد و بررسی مشتریان

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سانتریفیوژ دوطرفه فوروارد دمنده 3 سرعته”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.