فن رادیال بکوارد دمنده

شناسه محصول: BEB-IP54

takhfif_code_15

جشنواره خرید محصولات اپل

برای دریافت تخفیف 20 درصدی عجله کنید!

1,100,000 تومان1,290,000 تومان

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ضمانت معتبر

تضمین اصالت کالا

پرداخت در محل

ویژه مشتریان تهران

ارسال سریع

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی در طول هفته

از ساعت ۹ الی ۲۳

درباره محصول

 

فن بکوارد بدون حلزونی سری BEB

مدل فن قطر پروانه (سانت) ولتاژ (V) توان موتور (W) سرعت موتور (R.P.M)
BEB-19/4V2S 19 سانت 220 60 وات 2450 دور
BEB-22/4V2S 22 سانت 220 90 وات 2650 دور

فن بکوارد حلزونی دمنده که رادیال بکوارد طرح آلمان هم نامیده می شود، از سری فن های سانتریفیوژ دمنده است که در بالابرها و آسانسورهای ساختمانی استفاده می شود. این فن صنعتی با توجه به نوع کاربردی که دارد، با نام فن آسانسور هم در بازارهای صنعتی شناخته می شود.

این فن در واقع فن سانتریفیوژ با الکتروموتور و پروانه است، که محفظه یا حلزونی ندارد. ابعاد در نظر گرفته شده برای فن بکوارد بدون حلزونی دمنده طرح آلمان در مقایسه با دیگر فن های صنعتی بکوارد بسیار کوچک و تقریباً غیر قابل مقایسه است.

جنس پروانه یا همان بدنه فن بکوارد بدون حلزونی دمنده سری BEB از جنس پلی آمید است. پلی آمید نوعی ترکیب شیمیایی است که به دلیل استحکام و دوام بالایی که دارد، در ساخت بسیاری از ابزار آلات صنعتی از جمله فن و هواکش از آن استفاده می شود.

کلاس عایق بندی موتور فن بکوارد بدون حلزونی دمنده در کلاس B قرار دارد، که نشان می دهد دمای محیط قابل تحمل برای این فن صنعتی 40 درجه سانتی گراد است. حداکثر دمای ایجاد شده جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به سیم پیچی الکترو موتور هواکش بکوارد بدون حلزونی دمنده 130 درجه سانتی گراد است.

الکترو موتور فن بکوارد بدون حلزونی دمنده تکفاز و دارای 2 قطب است. علاوه بر این به علت نوع کاربری این هواکش، الکترو موتور آن در مقابل نفوذ گرد و خاک هم‌چنین رطوبت حفاظت شده است. در صورتی که نیاز به فعالیت شبانه روزی هواکش بکوارد بدون حلزونی دمنده وجود داشته باشد، این فن می تواند بدون اُفت توان و عملکرد مناسب پاسخگوی نیاز شما باشد.

کاربرد فن بکوارد بدون حلزونی دمنده

فن بکوارد بدون حلزونی دمنده مانند سایر فن های صنعتی، کاربردهای مختلف و متعددی ندارند. این فن صنعتی با توجه به ساختار و اندازه‌ای که دارد، جزء فن هایی است که برای کاربری خاصی در نظر گرفته شده‌اند. طبق طراحی در نظر گرفته شده برای هواکش بکوارد بدون حلزونی دمنده، تنها کاربرد آن در اتاقک های آسانسور می باشد. به عبارت بهتر کاربرد فن بکوارد بدون حلزونی دمنده سری BEB به شرح زیر است :

  • تخلیه هوای درون اتاقک های آسانسور
  • جلوگیری از اُفت فشار هوا در آسانسور
  • تهویه جریان هوای آسانسور

راهنمای انتخاب فن

فن ها معمولاً در 2 گروه اصلی سانتریفیوژ و محوری دسته بندی می شوند. هر گروه، زیر شاخه های مختلفی برای خود دارد که بر اساس شکل پروانه و ترکیب فن نامگذاری می شوند. یک فن سانتریفیوژ، هوا را از قسمت مکش وارد فن کرده و پس از عبور از پروانه با زاویه 90 درجه نسبت به جریان ورودی، هوا را تخلیه می کند.

فن سانتریفیوژ در 2 نوع اصلی فوروارد و بکوارد ارائه می شوند. فن های فوروارد در مقایسه با فن های بکوارد معمولاً هوادهی بیشتر و فشار کمتری دارند. به دلیل شکل خاص پروانه بکوارد، این فن ها بیشتر برای مکش مناسب هستند در حالی که فن های فوروارد بیشتر برای دمش مناسب اند.

فن های محوری با استفاده از پروانه، هوا را مکش کرده و در همان راستای محوری آن را تخلیه می کنند. فن های سانتریفیوژ معمولاً دارای 1 حلزونی هستند، در حالی که فن های محوری 1 طوقه دارند که می تواند در مسیر کانال یا به صورت دیواری نصب شود. فن های محوری معمولی، برای کاربردهایی که مقادیر زیاد جریان هوا در فشار کم مورد نیاز باشد مناسب هستند. فن های محوری سیلندری فشار بالاتری داشته و می توانند در مسیر کانال ها نصب شوند. لازم به ذکر است نباید از فن های محوری، برای جابجایی مواد مانند ذرات معلق و گرد و غبار استفاده کرد.

ضمانت محصولات دمنده

محصولات دمنده بر مبنای اصول نوین مهندسی طراحی و ساخته شده‌اند. در تمامی مراحل تولید، حفظ کیفیت مطلوب و ارتقای آن از اهداف اصلی شرکت می باشد.

تمامی محصولات شرکت دمنده (به هر نحو که خریداری شده باشند، چه از طریق نمایندگی ها یا شبکه فروشندگان) از تاریخ مندرج در بسته بندی به مدت 18 ماه ضمانت می شوند. چنانچه نقص کالای دریافتی پیش از استفاده از آن احراز گردد، کالای جایگزین به خریدار تحویل می گردد. در غیر این صورت، شرکت با تعویض و تعمیر قطعات اقدام به رفع عیوب می نماید. مدت زمان لازم برای تعمیر با توجه به نوع کالا و نوع نقص آن متفاوت است، که از طرف کارخانه اعلام خواهد شد.

موارد ذیل شامل گارانتی نمی شود

1- نقص فنی به علت استفاده یا نصب نادرست

نکته : نصب دستگاه و نصب هر گونه قطعات الکتریکی در دستگاه می بایست توسط متخصص این کار انجام گیرد تا مشمول خدمات گردد.

2- نقص فنی به دلیل عدم توجه در نظافت

3- هر گونه خرابی های فنی ناشی از ضربه، نوسانات برق، آب، آتش و عملکرد اشخاص غیر مسئول

4- در صورت عدم تطابق شماره سریال ضمانت نامه با سریال دستگاه یا مخدوش بودن آن، ضمانت نامه فاقد اعتبار خواهد بود.

5- هر گونه شکستگی یا ضربه در هنگام حمل دستگاه توسط خریدار، مشمول خدمات گارانتی نمی شود.

6- استفاده از الکترو موتور در فضای قابل اشتعال، دارای بخارات و گازهای مضر یا محیطی که با درج حفاظت الکترو موتور مطابقت نداشته باشد.

مشخصات محصول

برند

دمنده

صنعتی

سبک

گارانتی

10 سال خدمات, 18 ماه تعمیر

جنس

فلزی

نقد و بررسی مشتریان

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فن رادیال بکوارد دمنده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.