چرا آقای فن؟!

با آقای فن و خدمات آن بیشتر آشنا شوید...

درباره فروشگاه آقای فن

آقای فن با بیش از 15 سال تجربه در عرصه تجهیزات صنعتی و به عنوان یکی از پیشگامان در زمینه تأمین فن و هواکش برای صنایع مختلف فعالیت می نماید. ما به تأمین محصولات با کیفیت بالا، کارآمد مطابق با استانداردهای بین المللی متعهد هستیم و زیر نظر سازمان صنعت، معدن و تجارت فعالیت می کنیم. آقای فن تأمین کننده محصولات هواکش دمنده و ژنیران می باشد، که هواکش دمنده دارای 18 ماه تعمیر و 10 سال خدمات و هواکش ژنیران دارای 18 ماه تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

با تلاشی مداوم برای ارائه بهترین و مؤثرترین  راه حل های  تجهیزات صنعتی، آقای فن به عنوان یک نام برجسته در زمینه فن و هواکش شناخته شده است. ما در آقای فن افتخار آن را داریم که با سال ها تجربه درخشان و خدمات بی نظیر، به مشتریانمان اطمینان دهیم که محصولات ما علاوه بر کیفیت بالا، دقت و قابلیت های فراوانی را فراهم آورده‌ایم. اعتماد شما به آقای فن، انگیزه مان را چند برابر کرده و ما را به پیشرفت و رشد بالا نزدیک تر می کند. با آقای فن، به دنیایی از تجهیزات صنعتی مدرن و قابل اعتماد وارد شوید.

مزیت های این فروشگاه، نسبت به سایر فروشگاه ها

  • ارائه بهترین قیمت 
  • ارائه بیشترین خدمات پس از فروش (10 سال)
  • ارائه بیش ترین تنوع برند و محصول
  • خرید کالای اصل با گارانتی اصلی
  • امکان ارسال فوری
  • دسترسی به اطلاعات کامل در مورد کالاها و امکان مقایسه از طریق وب سایت
  • صرفه جویی در وقت و زمان برای خرید

سؤالات متداول

چگونه در سایت آقای فن ثبت نام کنم؟

برای  ثبت نام و خرید از سایت آقای فن کافیست فقط 1 بار با ایمیل خود از طریق بخش پیشخوان ثبت نام  کنید یا  وارد  پنل کاربری خود شوید. به منظور رفاه حال شما عزیزان و حفظ حریم شخصی آقای فن متعهد می شود فقط در صورت درخواست خودتان برای شما ایمیل های فروش های ویژه و تخفیف های آقای فن ارسال گردد و هیچ گونه استفاده دیگری از ایمیل  شما نخواهد شد. برای ثبت نام بر روی دکمه در بالای سایت کلیک کرده و پس از پر کردن فرم ثبت نام  ایمیلی از سوی آقای فن مبنی بر تأیید ثبت نام خود دریافت خواهید کرد.

بعد از ثبت ‌نام چگونه وارد حساب کاربری خود شوم؟
برای ورود به حساب کاربری خود چندین راه برای رفاه شما عزیزان در نظر گرفته شده است. در همین صفحه با پر کردن فرم بالا می توانید وارد حساب کاربری خود شوید. در هنگام خرید محصول در مراحل ثبت سفارش به صورت اتومات شما به صفحه ورود به حساب کاربری خود  هدایت خواهید شد.از طریق مراجعه به صندوق پستی ایمیل خود می توانید لینک ورود به صفحه کاربری خود را پیدا یا دریافت کنید.
رمز عبور خود را فراموش کردم؟
هیچ ایرادی ندارد! شما می توانید از بخش بالای همین صفحه بر روی  دکمه Lost Your Password کلیک کنید در صفحه ظاهر شده ایمیلی که با آن در سایت ثبت نام کرده بودید را وارد کنید و منتظر دریافت ایمیل بازیابی رمز عبور از سایت آقای فن به صندوق پستی ایمیل خود باشید.
نکته : ممکن است این فرآیند با تأخیر باشد.
نکته : فولدر اسپم Spam صندوق پستی خود را بررسی بفرمایید. در صورتی که تمایل داشتید می توانید از صفحه تماس با ما برای حل مشکل خود یا پاسخ سؤال خود اقدام کنید. 
برای خرید از آقای فن حتماً باید عضو سایت باشم؟

خیر شما علاوه بر سایت می توانید از طریق تماس با شماره های 5155475 - 0910 یا 1199104 - 0910 سفارش خود را ثبت کنید. 

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

بله 

آدرس فروشگاه ما : تهران، خیابان شکوفه، میدان شکوفه، نبش کوچه سرتاج، پاساژ الماس شکوفه، طبقه اول، پلاک 203، (آقای فن)

آیا امکان رویت کالا قبل از خرید وجود دارد؟

بله. در صورت تمایل شما چه در خرید حضوری یا حتی خرید اینترنتی، محصول برای شما قابل مشاهده و رویت است که به کمک رسانه های دیجیتال، سایت و شبکه های اجتماعی آقای فن برای خریدهای آنلاین صورت می گیرد. در صورت تمایل شما، برخی از محصولات برای شما تست می شوند و تفاوتی در نوع خرید شما هم ندارد. فایل تست محصول به صورت فایل در قالب عکس یا فیلم برای شما ارسال می گردد.

آیا می توان محصول را در شرکت یا آدرس دیگری تحویل بگیرم؟

بله. شما این انتخاب را می توانید در هنگام سفارش کالا انتخاب کنید و سفارش را در آدرس دیگری دریافت کنید. توجه داشته باشید حتماً این موضوع را  در توضیحات بیشتر سفارش خود قید کنید. سایت آقای فن در صورتی که نیاز به هماهنگی یا مغایرتی باشد، با شما هماهنگ خواهد کرد و تصمیم نهایی با شما است.

آیا امکان اخذ پیش فاکتور فراهم است؟

بله. این امکان وجود دارد، اما به دلایل متعددی از ارائه پیش فاکتور خودداری به عمل می آوریم. مگر با هماهنگی قبلی با دفتر فروش آقای فن برای ارتباط با ما کلیک کنید.

فرآیند مرجوع کالا به چه صورت است؟

ار آنجایی که ما محصول را پیش از ارسال بررسی خواهیم کرد، درصد خیلی کمی مرجوعی داریم. در صورت دیدن هر گونه مشکل یا مغایرتی، در مدت زمان 1 هفته فرصت دارید تا محصول را بررسی و با پشتیبانی آقای فن تماس بگیرید. 

چگونه از وضعیت سفارش ثبتی آگاه شوم؟

بعد از تکمیل فرآیند خرید بسته به مقصد سفارش بین 2 الی 3 روز کاری (معمولاً زودتر) سفارش به دست شما خواهد رسید. در صورتی که نیاز باشد، می توانید با واحد فروش در ارتباط باشید. 

آیا تیم مشاوره‌ای برای راهنمایی در خرید کالا وجود دارد؟

 بله. کارشناسان آقای فن برای مشاوره و رسیدن به یک تجربه خرید خوب در کنار شما هستند. اطلاعات مورد نیاز شما را برای خرید کالا در اختیارتان قرار می دهند و بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد خواهند داد.

آیا پرداخت وجه به روش اینترنتی در سایت آقای فن ایمن است؟

 بله. شما هنگام پرداخت وجه از طریق اینترنتی، از سایت آقای فن به یک درگاه امن بانکی منتقل خواهید شد.

توجه کنید! که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن HTTPS استفاده می کنند، جایی برای نگرانی ندارند. حتماً به این موضوع در هنگام پرداخت دقت شود. برای اطمینان بیشتر در حد ممکن تلاش کنید تا از رمز پویا و صفحه کلید مجازی درگاه بانکی استفاده نمایید و رسید اینترنتی را نزد خود نگهداری کنید.

نیاز به مشاوره دارید؟

  • 0910-5155475
  • واتساپ
  • تلگرام
  • info@aghafan.ir

ما را دنبال کنید!

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و صنعتی

آقای فن، نمایندگی رسمی شرکت دمنده در استان تهران یکی از بزرگترین و تخصصی ترین فروشگاه هواکش و تجهیزات مرتبط با تهویه هوا، سرمایش (کولر) و گرمایش (هیتر) است.

شما می توانید محصولاتی اعم از سانتریفیوژ‌ها، فن بین کانالی، هواکش‌های صنعتی، هواکش‌ های خانگی، انواع پنکه و بلوئر‌ها را با خیالی آسوده در نتیجه به صورت آنلاین خریداری فرمایید.

(همه فن حریف با آقای فن)